28 Nisan Gezisi

28 Nisan cuma günü saat 16:00 civarı Muğla Üniversitesine doğru yola çıktık. 23:00 doğru Muğla' ya ulaştık. Yaygın bir yerleşkede bulunan üniversitenin Sağlık Bilimleri, Tıp Fakültesi, Mühendislik Fakültesi, Eğitim Fakültesi bölümlerini büyük bir heyecanla gezdik. Alanında uzman öğretim elemanları üniversitelerin tanıtımlarını yaptılar. Merak ettiğimiz soruları sorma imkanı da bulduk. Sonra ver elini Akyaka...

Akyaka' da doğal akvaryum olarak adlandırılan bölgede tekne gezisi muhteşem bir görsel şölendi bizim için. Ardından Marmaris' te kalacağımız otele ayak bastık. Akşam yemeğimizi yedikten sonra Öğretmenerimizin bizim için hazırladığı gecede çok eğlendik.

Ertesi gün kahvaltıdan sonra Marmaris kalesi gezisindan sonra Marmaris çarşısı, ve ünlü Ormancı Türküsünün yakıldığı Genevis köyüne uğradık. Belen kahvesinde çay içmenin ayrı bir tadı vardı. Ardından dizilerin çekildiği şirin bir Muğla Kasabası olan Güzelköy' e kısa bir gezi yaptıktan sonra İzmir' e doğru yola çıktık. Bizlere bu imkanı tanıyan Okul yönetimine, öğretmenlerimize ve katılan tüm arkadaşlarıma bana bu güzel günleri yaşattıkları için çok teşekkür ederim.